UWAGA! Ten sklep jest nieczynny. Od 25.12.2014 r. zamówienia będą realizowane wyłącznie w nowym sklepie www.odsiwiacz.com
Zapraszamy do naszego nowego sklepu.
Kliknij tutaj i zamów odsiwiacz Silver Stop w nowym sklepie

Masz problem? Szukasz porady? Jest na to taka rada...
Wybierz kategorię
Łupież
Pryszcze
Słabe i wypadające włosy
Towar dnia
46,90 zł
Sonda
Czy poradziłeś sobie z wykonaniem zamówienia w naszym sklepie?
Tak, bez problemów
Tak, choć z pewnymi problemami
Nie poradziłem sobie z zamówieniem
Nie jestem zainteresowany zamówieniem
Wszystkich głosów: 205


Pokaż wyniki
Często zadawane pytania.

1. Jak wygląda wysyłka? Wysyłamy w bezpiecznym opakowaniu, z danymi adresata i nadawcy.2. Czy na pewno otrzymam zamówiony towar? Jeżeli potrzebujesz dokładnie to, co było w opisie produktu, to na pewno będziesz zawiedziony. W razie czego możesz oczywiście skorzystać z prawa zwrotu (zobacz regulamin). 3. Jak mogę dokonać zamówienia? Zamówienia można dokonać poprzez naszą stronę internetową, gdzie można się zarejestrować lub dokonać zakupu bez konieczności rejestracji. W wyjątkowych przypadkach można też zamówić poprzez telefon oraz sms (dane kontaktowe). 4. Jak zapłacić za zamówiony towar? Są następujące możliwości:

  • wpłata na konto (Inteligo) [Dokonując zapłaty z Inteligo na Inteligo NAJSZYBCIEJ zrobisz to w panelu Inteligo przez QuickMoney]

  • za pobraniem (przy odbiorze)

  • odbiór osobisty: w Poznaniu, ul. Źródlana 22 (pon.-pt. 10-15, sob. 10-13) - nawet w tym samym dniu

5. Jakie są koszty wysyłki? Przy zamówieniach płatnych przelewem na kwotę od 150 zł nie doliczamy żadnych kosztów przesyłki. Opłaty za wysyłkę są następujące:

  • 5,30 zł przy przedpłacie na konto
  • 12,00 zł w przypadku zapłaty przy odbiorze

Koszt wysyłki jest jeden dla całego zamówienia.

6. Jak wygląda proces realizacji zamówienia? Po złożeniu zamówienia przez sklep internetowy otrzymasz na swój e-mail wiadomość potwierdzającą dokonanie zamówienia w naszym sklepie. Jeżeli produkt będzie dostępny, zamówienie zostanie przyjęte, co zostanie również potwierdzone e-mailem. Na koniec wysyłamy e-mail, potwierdzający wysłanie towaru. Niekiedy prosimy również o potwierdzenie zamówienia (e-mailem, SMS-em lub telefonicznie). Dotyczy to szczególnie zamówień z płatnością przy odbiorze. Dopiero po otrzymaniu wiarygodnego potwierdzenia przystępujemy do jego realizacji. W przypadku zamówień poprzez telefon lub SMS prosimy o podanie nazwy produktu oraz dokładnego adresu do wysyłki.

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
Język
Polski
English

Zakupów można dokonać również w Poznaniu, ul. Źródlana 22 (pon.-pt. 10-17, sob. 10-13).

W serwisie TakaRada („Serwis”) stosuje się pliki cookies, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika w celu ułatwienia nawigacji, dostosowania Serwisu do preferencji użytkownika, w celach reklamowych i statystycznych. Mogą też stosować je także serwisy wyszukujące i społecznościowe z którymi współpracujemy (takie jak Google czy Facebook). Szczegółowe informacje o plikach cookies znajdziesz w Polityce Prywatności. Zablokowanie zapisywania plików cookies na urządzeniu końcowym lub ich usunięcie możliwe jest w po właściwym skonfigurowaniu ustawień przeglądarki internetowej. Zablokowanie możliwości zapisywania plików cookies może spowodować utrudnienia lub brak działania niektórych funkcji Serwisu. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie.

Aktualna Data: 2017-08-22 20:43
© TakaRada - na Twój problem. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.